Doel 

Een workshop heeft vooral als doel om op een laagdrempelige manier kennis te maken met een thema. Een workshop is voor ons geslaagd als de deelnemers buiten komen met enkele nieuwe inzichten en vooral de zin om ermee aan de slag te gaan, meer te willen weten en verder te verdiepen. 

Inhoud

We bieden workshops rond de verschillende thema’s die in ons aanbod voor organisaties aan bod komen. We ontwikkelen graag een workshop op maat van uw vraag, doelgroep of event. 

Enkele workshops die nu reeds in ons aanbod voor organisaties klaarliggen zijn:

Voor individuen ontwikkelden we workshops rond thema’s als stress, authentiek leiderschap, zelfkennis, grenzen, jezelf presenteren, assertiviteit, … dit aanbod kan u hier vinden.

Methode

Omdat wij het belangrijk vinden dat het geleerde ook gevoeld wordt, zijn onze workshops steeds opgebouwd in een afwisseling van theorie en het zelf ook ervaren. We houden van actieve vormen van werken, waarbij de deelnemers aan het denken worden gezet en de uitwisseling van ervaring een plaats krijgt. 

Doelgroep

Onze workshops belangen iedereen aan die met mensen werkt. We hebben een aanbod voor bedrijfsleiders, HR verantwoordelijken, leidinggevenden en medewerkers. Workshops kunnen in bestaande teams aangeboden worden, of in nieuwe groepen waar de deelnemers elkaar niet kennen. We ontwikkelen dit aanbod op uw maat.   

Praktisch 

Het gaat om kortere en eenmalige sessies van een halve dag tot maximum een dag.

Ze worden aangeboden aan groepen van minimum 5 en maximum 20 deelnemers. 

Locatie te bepalen in onderling overleg.

Kosten

Wij maken graag een offerte op maat. De workshops kunnen via KMO-Portefeuille erkend worden als Opleiding waardoor 30% of 40% van de prijs kan terugbetaald worden door de Vlaamse Overheid.